sobota, 3. november 2012

49. vaja - udeležite se maratona



13. teden

26.10. udeležite se maratona


  Sad  Sad  Sad

No, jaz sem danes raje naredila sredino vajo. 3x po 10 minut teka. Fajn je blo, čeprav sem tekla v dežju.  Surprised
Je bil pa moj namen, da v nedeljo, ko je bil na sporedu Ljubljanski maraton, jaz tečem svoj 10 km maraton tu, kjer sem tekla vse tri mesece. Pa mi je vreme orng prekrižalo načrte.  Razz  Bi morala teči v skibuckah in v bundi.  Sad  Snežilo je, kot pr norcih.  Confused Pa sem raje ostala doma, na toplem.  Very Happy

No in z današnjim dnem sem tudi zaključila 13 tedenski program teka za začetnike.  Surprised  Neutral  Mad  Vesela.

Sedaj pa en teden pavze, potem pa naprej s 13 tedenskim program vzdrževanja kondicije.  Mad

Ni komentarjev:

Objavite komentar