ponedeljek, 3. september 2012

20.VAJA: 5 min teka, 1 min hoje (8x)


3.9.2012
 
Šesti teden

20.VAJA: 5 min teka, 1 min hoje (8x), izvedeno 7x  
Very Happy  

Start: 19.23
Čas treniranja: 46min 40 s
Povprečen srčni utrip: 158
Najvišji srčni utrip: 187    
Porabljene kalorije: 475
HR cona: 2min 4 sek
V HR coni sem bila 4%
Razdalja: 5.7 km

Začel se je 6. teden  Mad  Današnja vaja je v začetku predtavljala en tak orng preobrat.  Surprised  Namreč....teči 5 min neprestano.. Confused  in potem samo 1 minuto hoditi  Mad  Confused  Pa smo pogumno začele.  Neutral  Prvi dve ponovitvi sta bili kar težki.  Smile  AMpak spet ne tako, kot sem pričakovala.  Sad  Teči v skupini je res veliko lažje. ZAdnjič me je bilo po 3 minutah skoraj konec  Confused  Potem je šlo vse lažje. Ker je bila pri 7. ponovitvi že orng orng tema, smo prenehale.  Very Happy  Smile  Smo se trmasto odločile, da v sredo najprej speljemo zadnjo današnjo ponovite, potem pa nadaljujemo z novo vajo.  Surprised

Danes sem preiskusila tudi moje nove superge, ki sem jih končno dobila. Super so. TAkole sva bili z Mojco lepi

Ni komentarjev:

Objavite komentar