četrtek, 6. september 2012

21.VAJA: 2 min teka, 1 min hoje (12x)


5.9.2012
  
Šesti teden

21.VAJA: 2 min teka, 1 min hoje (12x)


Start: 19.08
Čas treniranja: 47min 40 s
Povprečen srčni utrip: 156
Najvišji srčni utrip: 178
Porabljene kalorije: 480
HR cona:39 sek
V HR coni sem bila 1%
Razdalja: 5.7 km

Tale zapis sem dolžna še za včerajšnjo vajo  Surprised  ZAčela sem sama, kljub grmenju in trmasto odlaufala dolg od zadnjič  Sad  - 5min teka, 1 min hoje. POtem sem začela z današnjo vajo. Za seboj sem zaslišala ustavljajoči avto. Bila je Karmen, ki se mi je pridružila  Surprised  Komaj dve ponovitvi sva naredili, že sva zagledali Suzana, ki teče proti nama  Sad . TAko, da smo se zbrale iz vseh koncev  Sad  PAsalo je. KAr nekam na "izi" je bilo vse skupaj.  Surprised

Ni komentarjev:

Objavite komentar