nedelja, 9. september 2012

23.VAJA: LAŽJA REKREACIJA (hoja okrog Ugarja)

9.9.2012
  
Šesti teden

23.VAJA: LAŽJA REKREACIJA (hoja okrog Ugarja)


Start: 18.26
Čas treniranja: 48 min
Povprečen srčni utrip: 111
Najvišji srčni utrip: 137
Porabljene kalorije: 258
HR cona: 46min 39s
V HR coni sem bila 97%
Razdalja: 5 km


Včerajšnjo lažjo rekreacijo sem morala prestaviti na današnji dan. Pa še danes je bilo vse skupaj pod vprašajem, ali mi bo uspelo? Pa mi je. Pod večer, ko je sonce že začelo zahajati, sem se podala proti Ugarju. Pasalo je, čeprav sem bila nekam nervozna  Sad  Tudi hoja me ni umirila.  Sad  Sem razmišljala, če bi blo zlo narobe, če bi recimo akr malo tekla  Sad  Sad  Pa vseeno nisem. Sem vztrajala pri hoji.
Z današnjim dnem se zaključuje šesti teden, jutri se začenja sedmi.  Surprised

Ni komentarjev:

Objavite komentar