petek, 17. avgust 2012

11.VAJA: 3 minute teka, 2 minuti hoje (9X)


DAnes sem pridna in bom dnevnik takoj napisala  Surprised
FAjn je bit tkole na frišno stuširan  Laughing  in prijetno utrujen.  Laughing 
Že dopoldne sva bila s sinom uro in pol na kolesu. Fajn je blo.


17.8.2012

Tretji teden:

11.VAJA: 3 minute teka, 2 minuti hoje (9X),

Start: 19.44
Čas treniranja: 45min + 5 min
Končna sproščujoča hoja: 5min   (premalo  Sad )
Povprečen srčni utrip: 150
Najvišji srčni utrip: 179
Porabljene kalorije: 487  Surprised  
HR cona: 4min 58s
V HR coni sem bila 10%
Razdalja: 5.7km


HR cona je danes malo boljša zato, ker sem si vmes preobuvala copate  Very Happy  Very Happy  Very Happy

Dobila sem na probo Mizuno tekaške copate. Ker nisem bila prepričana v številki, sem probala "mojo" številko in polovico večjo cifro. Je bil pri večji cifri kar problem, ker so bili širši, noga mi je kar plesala sem in tja. Odločam se še ali naj jih kupim ali ne. Dragi so in mi ni enostavno toliko denarja dati zanje. po drugi strani pa.... imam fajn priložnost, ker bi jih dobila po 40% nižji ceni, kot v trgovini.

Hmmmm


Ni komentarjev:

Objavite komentar