sobota, 11. avgust 2012

8.VAJA: LAŽJA REKREACIJA: delo na njivi

10.8.2012

Drugi teden:

8.VAJA:  LAŽJA REKREACIJA: delo na njivi  Sad

Start: 18.41
Čas treniranja: 56min 30s
Povprečen srčni utrip: 88
Najvišji srčni utrip: 111
Porabljene kalorije: 59  Smile
HR cona: 10min 06s
V HR coni sem bila 18%


Ja, tako je, če te presenti kratka ploha dežja, ki ga zemlja tako zelo nujno potrebuje.  Surprised  Popoldne je mogoče kakih 15 minut rahlo rosilo in takoj sem morala spremenit plan in šla na njivo. Sad  Sicer se na njivi niti D od dežja ni poznal, pa sem vseeno populila tisti plevel, ki me je živciral že precej časa  Cool
Po končanem delu, sem šla na zelo kratek, desetminutni sprehod, ker me je zeblo  Sad  Very Happy
ZAto so današnji rezultati rekreiranja zares porazni  Smile
Ampak občutek po dobro opravljenem delu je fenomenalen  Surprised


Še nekaj sličic:





Ni komentarjev:

Objavite komentar