ponedeljek, 27. avgust 2012

17.VAJA: 3 min teka, 1 min hoje (10x)

27.8.2012

Peti teden  


17.VAJA: 3 min teka, 1 min hoje (10x)     

Start: 19.42 ( pa kaj se tok obiramo?  Sad  
Čas treniranja: 40 min + 1 min hoje  ( spet premalo   Confused    Jaz bi še, sam je bla že noč    Confused   )
Povprečen srčni utrip: 159
Najvišji srčni utrip: 179
Porabljene kalorije: 423
HR cona: 23s  Sad  Wink  Very Happy
V HR coni sem bila 1%
Razdalja: 5.7 km  Surprised


Dan se krajša in današnjo vajo smo končale v trdi temi.  Confused  MAlce me je bilo strah začetka, saj po nič kaj aktivnem vikendu (rekreacijsko mislim  Sad ) nisem vedela, kako mi bo šlo.  Sad  Prve tri ponovitve so bile težke  Sad , potem pa so spustile neke zavore in tekla sem brez težav. LAhkotno, brez napora, brez naprezanja in težkega dihanja  Surprised Super. Tudi ozračje je bilo danes precej hladnejše in prijetnejše.  Surprised

Ni komentarjev:

Objavite komentar