četrtek, 23. avgust 2012

15.VAJA: 2 min teka, 3 min hoje (7x)


23.8.2012

Četrti teden:

15.VAJA: 2 min teka, 3 min hoje (7x)    

Start: 19.41  
Čas treniranja: 35 min + 4 min hoje  ( spet premalo   Sad  Jaz bi še, sam je bla že noč  Sad   )
Povprečen srčni utrip: 146
Najvišji srčni utrip: 178
Porabljene kalorije: 356
HR cona: 6min 59s
V HR coni sem bila 18%
Razdalja: 4 km


DAnes smo šle tečt, ker nas jutri večina ne more.  Sad  No, na koncu sva tekli sami z Mojco, ampak tako pač pride. Čas je nepredvidljiv  Surprised
JA, ta teden mi prav paše, da so vaje lažje  Surprised  Tele visoke temperature okrog 35 stopinj so prav ubijalske.  Twisted Evil  Čeprav se zvečer že malce shladi, je vseeno zelo "težko" vreme.
No, jaz sem vesela, da "napredujem" v tekaški opremi  Sad  DAnes sem si kupila še dolgo tekaško majico in tekaško jakno. Zdaj sem se mi zdi opremljena od pet do glave  Surprised  Sem  vesela.  Surprised  Svoje superge še čakam in zdaj tečem še kar v probnih  Surprised  Super so.  Surprised

Ni komentarjev:

Objavite komentar