petek, 31. avgust 2012

19.VAJA: 3 min teka, 1 min hoje (9x)


31.8.2012

Peti teden

19.VAJA: 3 min teka, 1 min hoje (9x)


Start: 19.10
Čas treniranja: 36 min + 10min hoje
Povprečen srčni utrip: 157
Najvišji srčni utrip: 185  Confused  
Porabljene kalorije: 469
HR cona: 2min 7 sek
V HR coni sem bila 5%
Razdalja: 5.7 km


Za mano sta danes dve preiskušnji.  Surprised
1. Tek v dežju.
2. Tekla sem sama.


JA, priznam, da nisem vedela ali naj grem ali ne, ko sem dobila Mojčin sms, da danes ne gre teč. Trmasta, kot sem, se se vseeno oblekla in šla.  Surprised  Nikjer nikogar. Samo jaz in dež  Sad . Optimistična sem se prepričevala, da bo vsak čas nehalo padati. Aha, seveda. PAdalo je čedalje bolj.  Confused  Po prvh nekaj metrih sem imela copate mokre  Confused , kapljice so mi polzele po obrazu, rokah. AMpak sem vztrajala.  Question   En navaden dež mi pa že ne bo do živega prišel, a ne?  Very Happy  Ker nimaš nobenega občutka, kako tečeš, ko tečeš sam, sem že ob koncu prve ponovitve dihala kot konj  Idea , pri drugi ponovitvi sem mislila, da me bo konec  Confused  Idea , pri tretji sem skor umrla  Confused  Very Happy  Potem sem se pa malo umirila. Dejansko sem se preveč zaganala in prehitro začela  Very Happy  Potem so misli odletele nekam stran in ponovitev nisem več štela. Hitro je šlo in veliko lažje, kot v začetku.  Surprised  Vseeno pa sem pogrešala nekoga ob sebi.  Very Happy
Domov sem prišla premočena do kosti. AMpak zadovoljna  Laughing

Ni komentarjev:

Objavite komentar